Vážení zákazníci, pokud si přejete doručit objednávku do Vánoc, tak Vám doporučujeme vybírat si ze zboží, které je označené "SKLADEM NA PRODEJNĚ" a uskutečnit objednávku do středy 18.12.2024. Pozdější objednávky nemusí být doručeny včas! Pokud se potřebujete na cokoliv zeptat, jsme Vám k dispozici na tel. +420 601 531 073 v čase 9:00 - 16:30 Děkujeme za pochopení :)

Vrácení zboží

Několik důležitých bodů pří vracení ve 14 denní lhůtě.

  1. Odstoupit můžete do 14 dní od převzetí zboží.
  2. Náklady spojené s odstoupením nese kupující – poštovné při vracení zboží platíte vy (spotřebitel) a prodejce nemá povinnost vám ho jakkoliv proplácet
  3. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží pouze v případě, že se zbožím zacházel jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, a snížení hodnoty zboží vzniklo v důsledku takového nakládání.
  4. Pro odstoupení použijte vzorový formulář nebo stačí prodejce jakkoliv vyrozumět, nejlepší je zvolit si nějaký prokazatelný způsob, například dopis s doručenkou nebo e-mail.

  5. Po odstoupení od smlouvy vám začala běžet další 14denní lhůta na vrácení zboží. Jde o nejzazší termín, k odeslání by mělo nejlépe dojít „bez zbytečného odkladu“. Ve stejné lhůtě by vám měl prodejce vrátit všechny peněžní prostředky, které od vás přijal; konkrétně u kupní smlouvy však může počkat, dokud mu zboží nevrátíte nebo neprokážete jeho odeslání.

  6. Vyrovnání účtů
    Na účet by vám měla dorazit částka za zboží a za dopravu, která bude pokrácena - vrátí se vám jen do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Pokud jste tedy při nákupu využili nadstandardní služby kurýra či expresního dodání, přijde vám částka zkrácená o rozdíl cen této a nejlevnější služby.

  7. Zboží se vrací přímo na naší adresu REJ SERVIS Věžky 130, 768 33

  8. Vrácené zboží zasílejte v originálním balení. Nepopisujte originální balení (např. krabici od boty)
  9. Není povinností prodejce, tedy naší povinností vyzvedávat balík na výdejních místech. Pokud budete balík zasílat na výdejní místa (balíkovna, zásilkovna, parcel shop,...) je balík pro nás brán jako nedoručený a na naší straně nezačínají běžet žádné procesy.

  10. Nezasílejte balík na dobírku. Nebude přebrán. Peníze Vám budou vráceny v rámci dobropisu a zaslány zpět na Váš účet.